Toronto - Reisverslag uit Oakville, Canada van Dámian Noordam - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Oakville, Canada van Dámian Noordam - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: Dámian

Blijf op de hoogte en volg Dámian

23 Mei 2016 | Canada, Oakville

We zijn nog steeds elke dag aan het genieten, de afgelopen weken is het weer steeds beter aan het worden, de temperaturen liggen rond de 20 tot 25 graden dus dat is heerlijk! We hebben de stad Toronto opgezocht en zijn naar een honkbal wedstrijd gegaan van de blue jays, gaaf om al die nieuwe dingen te zien! Ook zijn we op bezoek gegaan bij een orchideen kweker waar een aantal westlanders werken, dat was een gezellige boel! Aldus niks te klagen hierzo!

  • 24 Mei 2016 - 10:24

    Frans:

    Klinkt allemaal goed, zijn er al leerdoelen geformuleerd? En foto's lijken me erg leuk van jullie stage!

  • 24 Mei 2016 - 11:19

    Damian:

    Al mijn fotos heb ik erop gezet, staan bij mijn oudere verslagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Oakville

Mijn eerste reis

Canada

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2016

Laatste maand

07 Juni 2016

Einde stage

03 Juni 2016

Nog 1 maand te gaan

23 Mei 2016

Toronto

08 Mei 2016

De week van moederdag
Dámian

Actief sinds 18 Maart 2016
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 3025

Voorgaande reizen:

19 April 2016 - 01 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: