Einde stage - Reisverslag uit Oakville, Canada van Dámian Noordam - WaarBenJij.nu Einde stage - Reisverslag uit Oakville, Canada van Dámian Noordam - WaarBenJij.nu

Einde stage

Door: Dámian Noordam

Blijf op de hoogte en volg Dámian

07 Juni 2016 | Canada, Oakville

Onze laatste week van onze stage is aangekomen, nog 4 dagen te gaan en dan zijn we klaar, afgelopen weekend zijn steven en ik naar een drive in bioscoop geweest, leuk om een keer mee te maken, je betaald 20 dollar en kan dan 2 films bekijken, er zijn 4 schermen en op elke scherm komen 2 films dus dan moet je van tevoren een scherm kiezen en dan kan je je films gaan kijken maar door het slechte weer zijn we na de eerste film weg gegaan. Aankomend weekend gaan steven en ik samen met lex en jari uit de bm14a klas een weekendje naar Toronto, vrijdag avond gaan we stappen met z'n 4e en dan in een hostel slapen en de volgende dag gaan we naar canada's grootste pretpark dus ik ben benieuwd!

• 07 Juni 2016 - 09:25

Frans:

Wordt er nog gewerkt?

• 07 Juni 2016 - 14:04

Frans:

Damian,

Heb jij al een plek voor leerjaar 3? Breng mij even op de hoogte van de stand van zaken deze week.